De LevensKist

NHnxn3mc4ZJGUaLcOODk-cBUcKMmRHbn8sa6mOep*

Informatie over

“De LevensKist”

Wat is de “LevensKist”

De LevensKist is fysiek een echte houten kist met varierende afmetingen van 15cm X 15cm X 10cm tot en met 40cm X 25cm X 15cm.

In deze LevensKist zitten een aantal basiselementen die u helpen om een beter leven te creeren.

Een kist heeft door de eeuwen heen een magische werking gehad op de mensheid. Zo kennen we natuurlijk de boekenkist van Hugo de Groot. Als een bok op de haverkist. Een nagel aan mijn doodskist.

Zo zitten er in onze Nederlandse taal vele spreekwoorden en gezegden die te maken hebben met een kist. Dan hebben we nog onze doodskist.

Zoals de dood en de doodskist alle pijn en problemen van de mens weg nemen, is de Liefde en de LevensKist een mogelijkheid om dat bij de levende mens te doen.

__________________________________________

Ervaar de mystieke en magische krachten van vader en moeder natuur.

bWSSv4JCchURHZCHVi88OoQ5L1efaMNHwZ6hNbpd*
Een wijs man  Jorge Manrique kijkt uit over zijn dorp  “Segura de la Sierra.”

Wat doet de  “LevensKist”

De LevensKist biedt bescherming en beschutting. De Levenskist biedt u  een goede kijk op uw huidige leven en met zicht op de toekomst. Hij helpt u om uw problemen helder te krijgen en met de verkregen wijsheid op pad te gaan.

NDMj4S5u_iLPWQ3e17e1bZyoUQziljBtWlLijHsV*
    Paard van Oxbone ,  handgemaakt 1910

Wat zit er in de LevensKist

In de Levenskist zitten verschillende waardevolle basiselementen die los staan van tijd en ruimte.

De inhoud bestaat uit: Edelstenen, Zilver of Goud, het lege boek, een figuur uit Ossebot, een houten kronkel, een muziek instrument, een klankschaal,

spirituele kaarten, een mes of zakmes, een compleet futhark van de Runen in leren buidel, een fotoboek, een horloge, een persoonlijk schrijven met gedicht, een krachtige talisman, enz.

Ossa de Montiel 2012
3bqsSt6t9El4ZYSQTEetF2s3sXDji0AMt451i9Y5*
Wortelstuk van Tempranillo druif 150 jaar oud.

Hoe werkt de LevensKist

Wanneer de LevensKist gevuld is wordt de gehele inhoud in harmonie gebracht met zichzelf en het universum.

Ieder element in de kist krijgt zijn eigen plaats, maar ook  een opdracht opgelegd om u te helpen waar nodig. Ieder element heeft zijn eigen basis liefde voor het leven en voor u. De basiselementen in de LevensKist hebben zeer krachtige waarden gekregen van de natuur en door de duur van de leeftijd die ze hebben. In de loop van de weken zal er een verbinding tussen u en de Levenskist ontstaan die voor de rest van uw leven belangrijk en bepalend is.

_____________________________________________

Voor wie is de LevensKist De Levenskist is voor die mensen die het leven zien als een geschenk, maar net niet ten volle kunnen genieten van de uitbundigheid van het leven. Mensen die verliezen hebben geleden en moeite hebben om het leven weer kleur te geven.

_____________________________________________

Hoe kom ik aan de LevensKist

De Levenskist kunt u niet zo maar bestellen, betalen en geleverd krijgen.

U stuurt mij een e-mail met enkele gegevens en ik neem contact met u op per telefoon en per e-mail en dan vertel ik u hoe het verder in zijn werk gaat.

[email protected]

De Samenstelling

De Levenskist staat buiten de tijd en wordt specifiek voor u samengesteld.

De inhoud zijn waardevolle basis elementen waarvan we een gedeelte in overleg kiezen. U en ik bouwen samen een periode aan uw LevensKist.

Het begint met een gesprek en het verstrekken van uw gegevens. Ik stel mij dan open voor al uw levensvragen. In de vertrouwensband die we dan hebben zal ik Uw vragen aan de oorsprong van het leven voorleggen en de verkregen antwoorden in de inhoud van de LevensKist borgen. Op deze manier is de LevensKist alleen persoonlijk voor u en zal hij u trouw zijn.

De basiselementen die in de LevensKist zitten zijn veelal met de hand gemaakt en zijn vaak zeer oud en waardevol.

Zo ook zitten er enkele natuurlijke basis elementen in zoals enkele houten voorwerpen. Bijvoorbeeld een stuk van een wortelstronk die meer dan 150 jaar onder de grond geleefd heeft. Deze wortels kunnen zijn van steeneiken of van druivenstruiken.

Deze wortels worden met de hand schoongemaakt en bewerkt zodat ze niet verpoederen en u een leven lang van dienst kunnen zijn.

Alle basiselementen worden voor U opnieuw in hun kracht gezet. Zij zullen de nodige energie en verbindingen met U aangaan.  Zij zullen alle krachten aanwenden om u kleur en passie te brengen in uw leven.

De fotos onder en boven geven een beeld van wat er zich in de LevensKist kan bevinden en de vindplaatsen.QZiehef5Cc05NalYX9WMnP1u4RurgNWLOOindf-w

Las Lagunas de Ruidera
Jfd4zk9IJaFsGInjd2uEsjuuF2HOKRLIt22fK36M*
Maauris t suspendisse, neque aliquam.

Wat kost de LevensKist

De prijs van een LevensKist is net zo variabel als de inhoud.

De prijs varieert van € 300,00 tot €600,00.

_____________________________________________

Kan ik de LevenKist cadeau geven

De LevensKist wordt specifiek voor u gemaakt. Het laten maken voor een ander is nagenoeg onmogelijk.

_______________________________________Waar wordt de LevensKist gemaakt

De LevensKist wordt gemaakt in Spanje.

_______________________________________Wie maken de LevensKist

De Levenkist wordt gemaakt door  Gerard, en door drie andere krachtige levenskunstenaars aangestuurd door de natuur en de onuitputtelijke levensbron.

_______________________________________Hoe lang duurt de samenstelling van de LevensKist

De tijd die ik nodig heb is ongeveer 3 á 4 weken.

Hoe gebruik ik de LevensKist

U krijgt de gebruiksaanwijzing gelijk bij de levering van de LevensKist.

_____________________________________________

Hoeveel uur wordt er aan de LevensKist gewerkt.

Gemiddeld wordt er 30 uur aan de Levenskist gewerkt .

_____________________________________________

Als bomen konden spreken zouden ze zwijgen. Ze communiceren met onze diepste zielen niveau.